4ot a punt per la formació en horticultura ecològica a l’Horta amb Gràcia, un espai d’aprenentatge hortícola que fomenta la biodiversitat i el treball comunitari.
El curs, que tindrà lloc de maig a juliol, va adreçat a persones aturades, amb diagnòstic en salut mental, en seguiment a la xarxa pública o privada de salut mental.
Durant la formació, l’alumnat coneixerà els fonaments de l’horticultura ecològica, realitzarà tasques de preparació del terreny, operacions de cultuiu i recol·lecció, aprendrà a controlar malalties, plagues i fisiopaties, i adquirirà destresa en la utilització d’eines necessàries per a la gestió del cultiu.
S’atorgarà un certificat d’aprofundiment.
El projecte ‘Horta amb Gràcia’ s’emmarca dins el programa Mans al Verd de l’Ajuntament de Barcelona, que recull i impulsa les iniciatives per implicar la ciutadania, les entitats i les empreses de Barcelona en la promoció i la conservació de la biodiversitat i els espais verds de la ciutat.
Dades sobre la formació:
- Durada: 130h (30h teòriques + 100h pràctiques).
- Dates: Maig de 2024 a Juliol de 2023.
- Horari teoria: Dimecres, de 9 h a 11 h.
- Horari pràctica: Dilluns i divendres, de 9 h a 12 h.
- S’atorgarà un certificat d’aprofitament.
Informació i inscripcions:
- Persones de contacte: Mònica Font
- Telèfon: 623 472 913
- Correu electrònic: ts.prlab@smgracia.org
- Tríptic de la formació